Ludzie nie chcą pracować w call center

Jedna z rzeszowskich firm działająca na tutejszym rynku od 2006 z zakresu call center odnotowuje od kilku lat zmniejszające się zainteresowanie pracą w ich strukturze. W odpowiedzi na potrzeby rynku firma cały czas się rozwija i zwiększa zatrudnienie. Co jakiś czas do zespołu potrzebne jest kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt nowych osób. Problem polega na tym, że ludzie nie chcą pracować.

Warunki pracy

Jak twierdzi firma, oferowane przez nich warunki pracy powinny spełniać oczekiwania kandydatów. Stawka jest korzystna, a w skali miesiąca można zarobić nawet kilka tysięcy złotych. Jednak ostateczna pensja uzależniona jest od osiągniętych wyników sprzedażowych i właśnie to może zniechęcać ludzi do aplikowania.

Umiejętności

Z pewnością barierą w podjęciu pracy nie jest wykształcenie, znajomość języków obcych czy kwalifikacje potwierdzone dyplomami, czy certyfikatami. Najważniejsza jest komunikatywność i przebojowość. Dzięki tym umiejętnościom można sprzedać nawet sprzedać „lód Eskimosom”.

Potencjał

Niemniej jednak jest to praca bardzo stresująca i nie dla każdego. Najczęściej na podjecie zatrudnienia, decydują się studenci, którzy chcą sobie dorobić lub osoby, które mają nieustabilizowaną sytuację w ramach przejściowego podjęcia pracy. Praca w call center świadczona jest na podstawie umowy zlecenie, a jej podjęcie poprzedzają długie szkolenia, za które także kandydat ma wypłacaną pensję. Ta część mimo wszystko także odstrasza wielu potencjalnych pracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *