Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- praca w pozycji siedzącej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na II piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkie w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- współpracuje z komórką organizacyjną Urzędu realizującą przetargi publiczne w zakresie przygotowania danych i dokumentów niezbędnych do zainicjowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych oraz przygotowuje i realizuje postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej progu stosowania przepisów ustawy Pzp, w szczególności zamówień dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej. Kontroluje wykonanie planu wydatków Wydziału na realizację zamówień publicznych,
- planuje, zabezpiecza, rozlicza środki finansowe na realizację zadań bieżących, inwestycyjnych Wydziału, a w szczególności realizuje sprawy związane z przekazywaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej przekazywanych na jednostki samorządu terytorialnego na obszarze województwa podkarpackiego,
- współuczestniczy w przygotowaniu i realizacji projektów realizowanych przez komórki organizacyjne Wydziału współfinansowanych ze środków funduszy europejskich: opracowuje dokumentację niezbędna do złożenia wniosków o dofinansowanie, dokumentację realizacji projektu oraz prowadzi sprawy związane z planowaniem, przekazywaniem i rozliczaniem środków finansowych,
- koordynuje, przygotowuje propozycje, uzgadnia zapisy zmian do przygotowywanych projektów aktów prawnych z zakresu zadań Wydziału, zmian regulaminu Urzędu oraz Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja- Powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym powyżej 1 roku w obszarze zamówień publicznych.
- Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie i obronie cywilnej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks cywilny (księga I i III).
- Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i planowanych postępowaniach zgodnych z profilem firmy.Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postepowań...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.