WYMAGANIA KONIECZNE:wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa, architektury lub pokrewneznajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do w/w ustawy i dziedzin pokrewnych znajomość kodeksu postępowania administracyjnegoznajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym, znajomość ustawy o służbie cywilnejznajomość funkcjonowania EZD RPstan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i w zmiennych warunkach atmosferycznychWYMAGANIA DODATKOWE: uprawnienia budowlane doświadczenie: praca na budowie lub przy sporządzaniu projektów, prowadzenie postępowań administracyjnych, praca na stanowisku o podobnym zakresie zadańprawo jazdy kat Bobsługa komputeraumiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowychWARUNKI PRACY:Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, praca na wysokości powyżej 3 m oraz prowadzenie samochodu służbowego, obsługa petentów, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyMiejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.Narzędzia pracy: komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu.
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych oraz rezerwacjami sal konferencyjnych,...
Pracownik administracyjno-biurowy
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, Przygotowywanie wniosków o dopłaty rolne. Staż pracy - rok Prawo jazdy kat. B Umiejętność bsługi komputera w tym programu EXCEL...
Specjalista ds. Administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Na powyższym stanowisku czekają na Ciebie takie ciekawe i odpowiedzialne zadania jak: koordynacja obsługi sekretariatu (telefoniczna oraz mailowa),...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.