PGNIG Technologie S.A. w Krośnie
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Miejsce wykonywania pracy: Krosno, budowy na terenie całego kraju.
Forma zatrudnienia: Umowa B2B
Opis stanowiska:
- Prowadzenie projektów inwestycyjnych budowy instalacji badawczo-rozwojowych (inicjacja, planowanie, realizacja i zakończenie)
- Nadzór i koordynacja prac Zespołu Projektowego
- Opracowanie i zarządzanie budżetem zadania inwestycyjnego
- Sporządzanie i operacyjne zarządzanie harmonogramem realizacji projektu
- Planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu
- Udział w przygotowaniu i procedowaniu postępowań zakupowych oraz udział w przeglądzie umów (pod względem technicznym, terminowym i formalno-prawnym) na zakup usług, dostaw i robót budowlano-montażowych
- Opracowywanie analiz, raportów z realizacji projektu
- Identyfikacja i zapobieganie ryzykom projektowym
- Prowadzenie korespondencji ze stronami zaangażowanymi w realizację projektu
- Nadzorowanie realizacji dostaw i usług na budowę
- Obsługa systemów informatycznych wdrożonych w firmie
- Kontrola merytoryczna faktur
- Przegląd i opiniowanie dokumentacji technicznej
- Prowadzenie uzgodnień technicznych z Wykonawcami, sprawdzanie jakości wykonywanych robót
- Koordynacja współpracy z Inwestorem i Podwykonawcami
- Sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac budowlanych z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i zawartą umową
- Uczestniczenie w odbiorach technicznych i końcowych
- Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, przemysł chemiczny lub petrochemiczny)
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności, w tym doświadczenie w realizacji prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie chemii i pokrewnych z wykorzystaniem infrastruktury badawczej
- Posiadanie specjalistycznej wiedzy technicznej dotyczącej produktów chemicznych i petrochemicznych
- Doświadczenie w posługiwaniu się pakietem MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Project)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym znajomość terminologii technicznej
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość odbywania podróży służbowych
- Znajomość metod i narzędzi zarządzania projektami
- Umiejętność delegowania poleceń i określania priorytetów
- Angażowanie zespołu do realizacji celów
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność dobrej organizacji pracy oraz sprawna realizacja zadań pod presją czasu
- Skuteczność w działaniu
- Odpowiedzialność biznesowa
- Nastawienie na ciągły rozwój
- Umiejętność zarządzania zespołem, podejmowania decyzji i negocjacji
- Umiejętności analizy i rozwiązywania problemów
- Certyfikaty z kursów/szkoleń lub studia podyplomowe z zarządzania projektami
- Znajomość narzędzi informatycznych tj. SAP, Intense, platforma zakupowa oraz oprogramowania Autodesk AutoCAD
- Pracę w rozwijającej się i stabilnej firmie z Grupy Kapitałowej ORLEN S.A.
- Pewnego pracodawcę z długoletnimi tradycjami
- Różnorodność zadań i interesujące wyzwania zawodowe
- Przyjazną atmosferę pracy
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami
- Możliwość realizacji inspirujących zadań we współpracy z doświadczonym zespołem
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Administrator Kontraktu
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie...
Kierownik Projektu (branża elektroenergetyczna)
Opis stanowiska Odpowiedzialność za realizację powierzonych projektów na terenie Polski. Nadzorowanie projektów na obiektach stacyjnych 110 kV, 220 kV m.in. dla PSE S.A....
Kierownik Projektu
Opis stanowiska: Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów budowlanych, Zarządzanie zespołem oraz podwykonawcami, Raportowanie postępów i wyników prowadzonych...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.