Pracownik z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Mielec
Opis stanowiska:
- Wsparcie procesu rekrutacji pracowników
- Wsparcie przy administracyjnym procesie zatrudniania
Wymagania:
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (nie wymagamy certyfikatów)
- Prawo jazdy kat. B
- Zdolności organizacyjne
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę od pon. - pt. od 8-16
- Premię uznaniową
- Dużą swobodę przy realizacji zadań
- Otwartą i przyjazną atmosferę pracy
- Dofinansowanie do pakietu Multisport
- Przyjazne środowisko pracy oparte na wzajemnym wsparciu i profesjonalizmie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. HR / rozwój do roli HR Biznes Partner, koordynator projektów HR
ZAKRES OBOWIĄZKÓW wsparcie pracowników i managerów w obszarze realizacji procesów HR (m.in.: rekrutacja, onboarding, ewaluacja, ocena pracownicza, feedback, zarządzanie...
Specjalista / Koordynator Procesów HR
Wsparcie menedżerów i pracowników we wszystkich etapach cyklu HR (rekrutacja, onboarding, oceny, feedback, offboarding) Projektowanie i optymalizacja procesów HR oraz kampanii...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.