Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres pracy:
  • Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu B2B w obszarze usług pracy tymczasowej
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami
  • Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie prezentacji i negocjacji
  • Realizacja planów sprzedażowych oraz raportowanie wyników
  • Udział w spotkaniach z klientami, wizytach w zakładach produkcyjnych
Wymagania:
  • Minimum 2–3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
  • Prawo jazdy kat. B – obowiązkowe
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziana
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Samodzielność, nastawienie na rezultat, dobra organizacja pracy w terenie
  • Zorientowanie na klienta, wysoka kultura osobista, etyka biznesowa
Oferujemy
  • Wynagrodzenie: Podstawa 6 000–8 000 zł brutto + premia od wyników
  • Stabilna forma zatrudnienia – umowa o pracę 
  • Możliwość rozwoju
  • Praca stacjonarna/hybrydowa + częste kontakty terenowe
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • dofinansowanie do karty MultiSport

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Klientów Biznesowych

aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja...

Doradca Oświatowy / Przedstawiciel Handlowy

Na czym polega ta rola: Odwiedzasz szkoły podstawowe w swoim regionie Spotykasz się z dyrektorami i nauczycielami – doradzasz, przedstawiasz ofertę edukacyjną Budujesz...