Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0353
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką kadrową firmy, wykonywanie kompleksowej obsługi kadrowej, przygotowywanie standardowych dokumentów kadrowych, administrowanie dokumentacją pracowniczą, wykonywanie innych zleconych prac związanych z funkcjonowaniem Działu Personalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Dobra znajomość Pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista do spraw kadr i płac

-Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,-rozliczenia czasu pracy pracowników,-sporządzanie listy płac,-sporządzanie wykazu zatrudnienia,-kontrola ważności badań...

Specjalista do spraw kadr i płac

-Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,-rozliczenia czasu pracy pracowników,-sporządzanie listy płac,-sporządzanie wykazu zatrudnienia,-kontrola ważności badań...

Specjalista do spraw kadr

Znajomość zasad księgowości i kadr oraz programu OPTIMA.Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa...