Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon
- Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń
- Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa)
- Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów
- Przygotowywanie raportów dla wewnętrznych działów
- Pogodne nastawienie i wysoka kultura osobista
- Umiejętność działania pod presją czasu i organizowania własnej pracy
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Zainteresowanie motoryzacją będzie atutem
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub kontrakt B2B)
- Wynagrodzenie zależne od zaangażowania i efektów
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w projektach
- Benefity do wyboru (pakiet sportowy, dofinansowanie posiłków, rabaty pracownicze i inne)
- Szkolenia, konkursy, eventy firmowe i komfortowe warunki pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik działu szkoleń
- zdalna organizacja usług szkoleniowych w oparciu o umowę z Klientem, - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, - sporządzanie harmonogramów, budżetów i raportów- prace...
Specjlalista do spraw obsługi klienta i sprzedaży ze znajomością języka angielskiego
realizowanie planów sprzedażowych w obszarze granulatów tworzyw sztucznych poprzez kompleksową obsługę klientaposzukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu zwłaszcza w...
Specjlalista do spraw obsługi klienta i sprzedaży ze znajomością języka niemieckiego
Obsługa klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowychZarządzanie zamówieniami i monitorowanie procesu dostaw, zapewniając terminową realizację...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.