Dla naszego klienta, dużego Generalnego Wykonawcy w chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Administrator Kontraktu
Miejsce pracy: Rzeszów
ZADANIA:
  • odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego;
  • kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami;
  • opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC;
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej budowy;
  • kontrola dokumentacji technicznej budowy, w tym wprowadzonych zmian.
WYMAGANIA:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – Budownictwo lub Prawo;
  • 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów budowlanych opartych na warunkach kontraktowych FIDIC oraz Prawie Zamówień Publicznych;
  • bardzo dobra znajomość procedur FIDIC;
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy i wsparcie w relokacji
  • odpowiedzialne i ciekawe zadania
  • zarobki powyżej 20.000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Kierownik Projektu (branża elektroenergetyczna)

Opis stanowiska Odpowiedzialność za realizację powierzonych projektów na terenie Polski. Nadzorowanie projektów na obiektach stacyjnych 110 kV, 220 kV m.in. dla PSE S.A....

Kierownik Projektu

Opis stanowiska: Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów budowlanych, Zarządzanie zespołem oraz podwykonawcami, Raportowanie postępów i wyników prowadzonych...