Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca w siedzibie Urzędu,
- Praca biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym,
- Możliwe delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Użytkowanie sprzętu biurowego,
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- W budynku znajduje się winda,
- Przed budynkiem od strony ul. Kopernika znajduje się winda dla wózków inwalidzkich.
Zakres zadań
- Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie dostaw i usług,
- Prowadzi rejestr umów na dostawy, usługi i roboty budowlane zawieranych z wykonawcami,
- Sporządza projekty umów na dostawy, usługi i roboty budowlane zawieranych z wykonawcami,
- Uczestniczy w opracowywaniu planu zamówień publicznych poprzez szacowanie wartości zamówień,
- Opracowuje, uzgadnia i monitoruje plan finansowy oraz plany zakupów i zamówień publicznych,
- Organizuje i optymalizuje zakupy towarów i usług,
- Prowadzi sprawy związane z zarządzaniem współwłasnością budynku w Tarnobrzegu, w tym dokumentację i korespondencję.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zamówień publicznych
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
- Myślenie analityczne,
- Komunikacja interpersonalna i pisemna,
- Rzetelność,
- Współpraca,
- Orientacja na klienta/interesanta,
- Znajomość Pakietu MS Office,
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Znajomość ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie mającym zastosowanie do zawierania i realizacji umów cywilnoprawnych w obszarze zamówień publicznych,
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Znajomość Dyrektyw Unijnych w sprawie udzielania zamówień publicznych, w szczególności Klasycznej Dyrektywy Unijnej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Podinspektor w wydziale zamówień publicznych
przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentów niezbędnych w procedurze udzielania...
Starszy inspektor w wydziale zamówień publicznych
przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentów niezbędnych w procedurze udzielania...
Specjalista ds. Realizacji Zamówień
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Gdańsk, Kielce, Łódź, Olsztyn, Płock, Poznań, Przemyśl, Zamość, Zielona Góra; jednostka organizacyjna: Biuro Zakupów Rodzaj zatrudnienia:...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.