Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 155129

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • Praca w siedzibie Urzędu,
  • Praca biurowa,
  • Praca przy monitorze ekranowym,
  • Możliwe delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • Użytkowanie sprzętu biurowego,
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • W budynku znajduje się winda,
  • Przed budynkiem od strony ul. Kopernika znajduje się winda dla wózków inwalidzkich.

Zakres zadań

  • Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie dostaw i usług,
  • Prowadzi rejestr umów na dostawy, usługi i roboty budowlane zawieranych z wykonawcami,
  • Sporządza projekty umów na dostawy, usługi i roboty budowlane zawieranych z wykonawcami,
  • Uczestniczy w opracowywaniu planu zamówień publicznych poprzez szacowanie wartości zamówień,
  • Opracowuje, uzgadnia i monitoruje plan finansowy oraz plany zakupów i zamówień publicznych,
  • Organizuje i optymalizuje zakupy towarów i usług,
  • Prowadzi sprawy związane z zarządzaniem współwłasnością budynku w Tarnobrzegu, w tym dokumentację i korespondencję.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zamówień publicznych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • Myślenie analityczne,
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna,
  • Rzetelność,
  • Współpraca,
  • Orientacja na klienta/interesanta,
  • Znajomość Pakietu MS Office,
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • Znajomość przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie mającym zastosowanie do zawierania i realizacji umów cywilnoprawnych w obszarze zamówień publicznych,
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Znajomość Dyrektyw Unijnych w sprawie udzielania zamówień publicznych, w szczególności Klasycznej Dyrektywy Unijnej,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Podinspektor w wydziale zamówień publicznych

przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentów niezbędnych w procedurze udzielania...

Starszy inspektor w wydziale zamówień publicznych

przeprowadzanie postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentów niezbędnych w procedurze udzielania...

Specjalista ds. Realizacji Zamówień

Miejsce pracy: Bydgoszcz​, Gdańsk, Kielce, Łódź, Olsztyn, Płock, Poznań, Przemyśl, Zamość, Zielona Góra; jednostka organizacyjna: Biuro Zakupów Rodzaj zatrudnienia:...