Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe,co najmniej pięcioletni staż pracy w administracji publicznej,poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli minimum poufneznajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych,znajomość przepisów ustawy o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej,obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.II. Wymagania dodatkowe:umiejętność obsługi komputera, sieci Internet, poczty elektronicznej oraz programów pakietu Office.
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.