Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 156070

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • praca jednozmianowa, siedząca
  • obsługa urządzeń biurowych
  • oświetlenie naturalne i sztuczne

 


 


Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze, wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony jest w windę.

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową sekretariatu Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
  • prowadzi wymagane rejestry, ewidencjonuje dokumenty przychodzące i wychodzące
  • archiwizuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzi ewidencję aktów prawnych i na bieżąco je aktualizuje
  • obsługuje pocztę elektroniczną komendy
  • wstępnie kwalifikuje i łączy rozmowy telefoniczne
  • obsługuje system E-nadawca
  • wysyła i odbiera przesyłki pocztą specjalną oraz Pocztą Polską
  • obsługuje platformę E-PUAP
  • obsługuje platformę E- doręczenia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • "W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • znajomość przepisów resortowych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...

Podinspektora w wydziale geodezji

•bieżąca obsługa klientów Urzędu polegająca na udzielaniu informacji, przyjmowaniu pism, wydawaniu dokumentów z baz ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej i...