Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1)wykształcenie wyższe,2)co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie w samorządowej jednostce budżetowej,3)znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,4)znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,5)znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego6)znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,7)znajomość przepisów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,8)obywatelstwo polskie,9)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,10)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,11)nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe:1)preferowane kierunki studiów: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,2)sprawność w obsłudze programów pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Outlook),3)doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego zarządzania dokumentacją,4)doświadczenie w pracy w realizacji zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej
Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do...
Specjalista komunikacji społecznej biura fundacji
Oferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa. Pomoc w koordynacji i realizacji projektów, prowadzenie bieżącej korespondencji, podejmowanie rozmów...
Technik administracji- staż
1.Przygotowanie do samodzielnej pracy.2.Zapoznanie z przepisami k.p.a.3.Przygotowanie do wykonywania zadań na stanowisku pracy.4.Obsługa urządzeń biurowych.5. Zapoznanie z...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.