Promujemy rozwój, wsparcie i ciągłą mapę kariery dla każdego pracownika.
Opis stanowiska:
- Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki
- Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience
- Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce
- Biegła obsługa komputera
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji
- Stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie
- Cechuje Cię dokładność, empatia i gotowość do nauki
- Niezależnie od doświadczenia, daj sobie szansę na rozwój w naszym zespole
- Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł
- Możliwość pracy stacjonarnej (Gdańsk, Olsztyn), zdalnej lub hybrydowej
- Wprowadzające szkolenie i codzienne wsparcie
- Realne ścieżki awansu, 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników
- Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł za polecenie
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i inne
- #### Obowiązki:
- Analiza procedur i odpowiedzi na pytania klientów
- Porady techniczne, organizacja wizyt serwisowych
- Oferta dodatkowych usług i ubezpieczeń
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności,...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.