Archiwum Państwowe w Przemyślu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista
Miejsce pracy: Przemyśl
Ogłoszenie o naborze Nr 155155
Warunki pracy
- Praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu
- Kontakt z kurzem i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt
- Praca przy komputerze powyżej czterech godzin
- Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka)
- Praca fizyczna przy segregacji i układaniu akt
- Praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym
- W budynku znajduje się winda
- Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzi prace w zakresie ewidencjonowania zasobu i sporządza środki ewidencyjne w formie spisów i inwentarzy roboczych w celu zabezpieczenia zasobu i umożliwienia udostępnienia go użytkownikom zewnętrznym
- Wprowadza dane do informatycznych baz danych
- Wykonuje profilaktykę konserwatorską akt (zmiana teczek, odkurzanie akt, pakowanie teczek do pudeł)
- Przygotowuje materiały archiwalnych do udostępnień wewnętrznych i zewnętrznych
- Przeprowadza skontrum zespołów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w archiwum państwowym lub archiwum zakładowym
- Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie.
- Znajomość aktów normatywnych wydanych przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych w szczególności dotyczących gromadzenia, ewidencjonowania i zabezpieczania materiałów archiwalnych
- Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, umiejętność pracy na komputerze z pakietem MS Office lub OpenOffice
- Dokładność, terminowość, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy
- Samodzielność dokonywania opisu i porządkowanie dokumentacji aktowej, fotograficznej oraz innych rodzajów; typowanie materiałów archiwalnych wymagających konserwacji,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r . lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Doświadczenie w zakresie ewidencjonowania zasobu archiwalnego i sporządzania środków ewidencyjnych w formie spisów i inwentarzy roboczych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie A2.
- Znajomość języka ukraińskiego na poziomie A2.
- Znajomość obsługi systemu klasy EZD
- Znajomość zasad metodyki opracowywania materiałów archiwalnych
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.