Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Operator wprowadzania danych
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1601
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie, przetwarzanie, przechowywanie informacji i baz danych itp., obsługiwanie maszyn i urządzeń służących do przetwarzania danych i informacji, wprowadzanie i przetwarzanie informacji w zbiorach tekstowych, zbiorach liczbowych takich jak bazy danych, arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów, archiwizowanie zbiorów danych na nośnikach danych, w kartotekach i innych zbiorach, czyszczenie i konserwacja pulpitów operatorskich, klawiatury komputera, monitora, skanera i innych urządzeń, obsługa systemu Medicus i Simp, Excel, Word.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Obsługa komputera i praktyczna znajomość Pakietu MS Office - min. 12 m-cy doświadczenia w pracy biurowej i administracyjnej, szybkie i bezbłędne pisanie na klawiaturze, obsługa urządzeń biurowych, podstawowa znajomość RODO i poufności danych, koncentracja i skupienie, systematyczność i dokładność, szybkie przetwarzanie informacji.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik ds. digitalizacji dokumentów 

Dołącz do naszego zespołu – Operator Digitalizacji Dokumentów Czy interesujesz się digitalizacją i chcesz wziąć udział w wyjątkowym projekcie o znaczeniu kulturalnym i...