Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Obsługa komputera i praktyczna znajomość Pakietu MS Office - min. 12 m-cy doświadczenia w pracy biurowej i administracyjnej, szybkie i bezbłędne pisanie na klawiaturze, obsługa urządzeń biurowych, podstawowa znajomość RODO i poufności danych, koncentracja i skupienie, systematyczność i dokładność, szybkie przetwarzanie informacji.
Mielec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik ds. digitalizacji dokumentów
Dołącz do naszego zespołu – Operator Digitalizacji Dokumentów Czy interesujesz się digitalizacją i chcesz wziąć udział w wyjątkowym projekcie o znaczeniu kulturalnym i...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.