Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
- Umawianie wizyt serwisowych
- Umawianie jazd testowych
- Wstępna diagnoza potrzeb klienta
- Badanie jakości serwisu i działu handlowego
- Zarządzanie kalendarzem mechaników
- Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
- Codzienna praca w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w firmie
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Bardzo dobra dykcja
- Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
- Perspektywę rozwoju i awansu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Doradca Klienta
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu...
Sprzedawca w markecie budowlanym
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie...
Doradca Klienta - Wyposażenie Wnętrz
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów sprzedażowych Dbanie o atrakcyjną ekspozycję towarów Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.