Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1353
OBOWIĄZKI:
Publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach pracy, wstępna selekcja Cv, umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne, wsparcie przy organizacji rozmów rekrutacyjnych (np. online), udział w onboardingu nowych pracowników, przygotowywanie welcome packów, organizacja szkoleń wstępnych, prowadzenie ankiet poszkoleniowych i analiza wyników, aktualizacja baz danych dotyczących szkoleń certyfikatów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Mile widziane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku administracja, umiejętność sprawnej obsługi komputera, drukarki, kserokopiarki, umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik biurowy

Prowadzenie i obsługa sekrteriatu. Prowadzenie ksiązki korespondencyjnej. Obsłga poczty elektronicznej: e-mail, ftp, rejestracja delegacji służbowych. Rejetracja i rozdiał...

Pracownik biurowy/menager hotelu i restauracji

- rozmowy z kontrahentami, partnerami i wykonawcami;- organizacja pracy personelu hotelu i restauracji;- obsługa rezerwacji;- zaopatrzenie; Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Pracownik biurowy

Staż dla osoby zarejestrowanej w tut. Urzędzie i spełn. kryteria do skierowania na ww.aktywną formę. Godz. odb. stażu 8:00 do 16:00.Miejsce odb. stażu: 36-100 Kolbuszowa,...