Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracownik ds.obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania inne:

staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

Miejsce pracy:

Łańcut


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS...

Pracownik ds. obsługi klienta

obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad...