- bezpośrednia obsługa klientów w POKD,
- obsługa procesu lokalnego odczytu liczników, w tym: zaplanowanie, przygotowanie, wydawanie, przyjmowanie, weryfikacja i obróbka danych pomiarowych z odczytu lokalnego,
- zapewnienie wprowadzania danych do systemu bilingowego i innych systemów wsparcia,
- odpisywanie zleceń OT,
- rozliczanie pracy związanej z odczytem liczników.
- wykształcenie średnie, mile widziane techniczne energetyczne lub pokrewne,
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klientów,
- umiejętność sporządzania i weryfikacji dokumentacji,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, zdolność koncentracji uwagi, umiejętność logicznego myślenia, uzdolnienia techniczne, odpowiedzialność i samodyscyplina.
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Contact Centre Representative I with Dutch
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding...
Customer support specialist with German and English
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in...
Customer care representative with Polish
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.