Urząd Gminy Harasiuki
Referent ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Harasiuki
Numer: StPr/25/0687
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem zamówień zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, między innymi:1) wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia,2) ustalenie wartości szacunkowej zamówienia,3) przygotowanie treści ogłoszenia o zamówieniu, zaproszenia do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,4) zamieszczanie i publikacja ogłoszenia o zamówieniu/zmianie ogłoszenia w Dz. Urz. UE, BZP, stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym, prasie,5 ) informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania,6) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Wykonawcom dotyczących treści SWZ, modyfikacja/zmiana treści specyfikacji, przedłużanie/skracanie terminu składania ofert,7) otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia ofert, publikacja na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stronie internetowej zamawiającego, informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach,8) badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnienia wątpliwości w ofertach, poprawa i wyjaśnianie omyłek, rażąco niskiej ceny, wzywanie do uzupełnienia/złożenia dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,9) przedstawianie Wójtowi Gminy propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania,10) sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówień publicznych i przedstawienie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia,11) sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników postępowania, publikacja informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania,12) przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych: o wszczęciu postępowania, wyniku postepowania, o zmianie umowy, zmianie ogłoszenia oraz o wykonaniu umowy,13) prowadzenie procedury odwoławczej,14) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień do kwoty 130 000 zł,15) przygotowywanie projektów umów oraz przedstawianie do zaopiniowania przez radcę prawnego,16) prowadzenie rejestru zamówień,17) sporządzanie planów postępowań, sprawozdań z udzielonych zamówień,18) udział w pracach Komisji przetargowych, zapewnienie sprawnej obsługi Komisji,19) przygotowywanie projektów zarządzeń/regulaminów Wójta Gminy z zakresu zamówień publicznych,20) obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy,21) udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki,22) współpraca w redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku pracy,23) sporządzanie umów z Wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy prawa zamówień publicznych (np. zlecanie wykonania projektów, dokumentacji kosztorysowej, wycen, prowadzenia nadzoru inwestorskiego),24) aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku,25) prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: conajmniej dwuletni staż pracy w instytucji samorządowejInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki,2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie), 3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.

Miejsce pracy:

Harasiuki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor w wydziale inwestycji i zamówień publicznych

Inwestycyjne: prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych prowadzonych przez Wydział obejmujących m.in.:a)...

Specjalista/specjalistka do spraw zamówień publicznych

1)Weryfikowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia,2)Publikowanie postępowań oraz zapraszanie wykonawców do...

Główny specjalista

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych, praca w...