STAROSTWO POWIATOWE W DĘBICY
Referent w wydziale budżetowo-księgowym
Miejsce pracy: Dębica
Numer: StPr/25/1380
OBOWIĄZKI:
-PRZYJMOWANIE WPŁAT DOCHODÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W DĘBICY DO KASY URZĘDU I ODPROWADZANIE GOTÓWKI DO BANKU-PODEJMOWANIE GOTÓWKI Z BANKU NA POKRYCIE OKREŚLONYCH WYDATKÓW-DOKONYWANIE WYPŁATY GOTÓWKI NA PODSTAWIE SPRAWDZONYCH I ZATWIERDZONYCH DOKUMENTÓW-PROWADZENIE BIEŻĄCEJ EWIDENCJI DOWODÓW KP, KW I INNYCH OKREŚLONYCH W INSTRUKCJI KASOWEJ-BIEŻĄCE SPORZĄDZANIE RAPORTÓW KASOWYCH-PRZYJMOWANIE, EWIDENCJONOWANIE ,PRZECHOWYWANIE BEZGOTÓWKOWYCH FORM WNOSZENIA WADIUM ORAZ ZABEZPIECZEŃ NALEŻYTEGO WYKONYWANIA UMÓW-OBSŁUGA TERMINALA PŁATNICZEGO-PROWADZENIE GOSPODARKI KASOWEJ Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO -PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW-ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA ZA POWIERZONE PIENIĄDZESZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZNAJDUJE SIE NA STRONIE :https://powiatdebicki.bip.gov.pl/nabor-na-stanowiska-pracy/starostwo-nabor-na-stanowisko-referenta-w-wydziale-budzetowo-ksiegowym.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: FINANSE, RACHUNKOWOŚĆ, EKONOMIA


Wymagania inne:

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOT. WYMAGAŃ ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE: https://powiatdebicki.bip.gov.pl/nabor-na-stanowiska-pracy/starostwo-nabor-na-stanowisko-referenta-w-wydziale-budzetowo-ksiegowym.html

Miejsce pracy:

Dębica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Referent ds. księgowości

•Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego•Weryfikacja i księgowanie dokumentów, w tym m.in. faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych i...

Księgowy

prace księgowe oraz administracyjne Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:...

Księgowa

samodzielne prowadzienie KPIR, ksiąg handlowych , wyliczanie podatków, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne...