Ogłoszenie numer: 10267022, z dnia 2025-09-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta hiszpańskojęzycznego

Miejsce pracy: Zaczernie

 

Opis stanowiska

  • codzienna komunikacja z klientami w języku hiszpańskim
  • tłumaczenie materiałów marketingowych oraz wsparcie w tworzeniu treści
  • kontakt mailowy i telefoniczny w zakresie obsługi zamówień i doradztwa produktowego
  • współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku hiszpańskojęzycznym

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (min. B2/C1) w mowie i piśmie
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • swoboda w prowadzeniu rozmów i umiejętność budowania relacji
  • dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
  • zaangażowanie, otwartość i umiejętność pracy w zespole
  • wielozadaniowość i dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie z jasno określonym zakresem obowiązków
  • możliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • współpracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem
  • atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, zniżki pracownicze)
  • nowoczesne miejsce pracy w komfortowych warunkach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Pracując z nami, będziesz: codziennie wykorzystywać język hiszpański, tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie...