Ogłoszenie numer: 10267022, z dnia 2025-09-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta hiszpańskojęzycznego
Miejsce pracy: Zaczernie
Opis stanowiska
- codzienna komunikacja z klientami w języku hiszpańskim
- tłumaczenie materiałów marketingowych oraz wsparcie w tworzeniu treści
- kontakt mailowy i telefoniczny w zakresie obsługi zamówień i doradztwa produktowego
- współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku hiszpańskojęzycznym
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (min. B2/C1) w mowie i piśmie
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- swoboda w prowadzeniu rozmów i umiejętność budowania relacji
- dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
- zaangażowanie, otwartość i umiejętność pracy w zespole
- wielozadaniowość i dobra organizacja pracy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie z jasno określonym zakresem obowiązków
- możliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- współpracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem
- atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, zniżki pracownicze)
- nowoczesne miejsce pracy w komfortowych warunkach
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Pracując z nami, będziesz: codziennie wykorzystywać język hiszpański, tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.