Nadleśnictwo Krasiczyn z siedzibą w Przemyślu
Starszy referent ds. budownictwa drogowego
Miejsce pracy: Przemyśl
Numer: StPr/25/0708
OBOWIĄZKI:
Nadzór, kontrola i realizacja robót budowlanych w ramach posiadanych uprawnień.Szczegóły dotyczące oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/x9eK/content/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-pracy-specjalista-starszy-referent-ds-budownictwa-drogowego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
Uprawnienia: prawo jazdy B


Wymagania inne:

Wymagania obligatoryjne:- wykształcenie średnie budowlane i minimum 3 lata pracy na stanowisku związanymz budownictwem- prawo jazdy kat. B- posiadanie jednej ze specjalności budowlanych: specjalność konstrukcyjno - budowlana, specjalność inżynieryjna drogowa lub równoważne,- członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów BudownictwaWymagania preferowane:- wykształcenie wyższe na kierunku budownictwoznajomość modułu SLIP - Infrastruktura- znajomość zasad obsługi EZD- umiejętność osługi programów MS OfficePraca na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn.

Miejsce pracy:

Przemyśl


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 674,50 do 8 845,20 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wysokość wynagrodzenia wg zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Referent do spraw ubezpieczeń

Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych TU Warta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: doświadczenie zawodowe wymagane, niekaralność,

Referent

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora...

Starszy referent

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora...