Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer - czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku KPP w Dębicy, przy ul. Chłodniczej 20. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. Budynek stwarza barierę architektoniczną dla osób mających trudności z poruszaniem się. W budynku znajdują się windy. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje sie na parterze budynku (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwieranie drzwi z samozamykaczami za pomocą karty magnetycznej. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Wysyła i przyjmuje przesyłki za pośrednictwem poczty specjalnej.
- Obsługuje komórki organizacyjne KPP oraz komisariaty w zakresie przekazywania korespondencji za pokwitowaniem.
- Opracowuje zlecone przez Komendanta Powiatowego Policji w Dębicy pisma.
- Przygotowuje przesyłki jawne, odnotowuje pisma, kopertuje i wysyła do firm, urzędów, instytucji za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Zamawia i prowadzi ewidencję pieczęci i stempli oraz referentek.
- Obsługuje system informatyczny "Poczta specjalna".
- Obsługuje system informatyczny "Poczta Polska e-nadawca".
- Wydaje dowody osobiste do Urzędów Miast i Gmin powiatu dębickiego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
- Umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań
- Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
- Umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność współpracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent do spraw ubezpieczeń
Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych TU Warta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: doświadczenie zawodowe wymagane, niekaralność,
Referent
Staż dla osoby zarejestrowanej w tut. Urzędzie i spełn. kryteria do skierowania na ww.aktywną formę. Godz. odb. stażu 07:30 do 15:30.1. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi...
Starszy referent
Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.