Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Technik administracji
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1306
OBOWIĄZKI:
Technik administracji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

znajomość obsługi komputera

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista do spraw obsługi projektów i programów- staż

Pomoc w prowadzeniu biura, organizacja spotkań zarządu, pomoc w projektowaniu artykułów promocyjnych, pomc w przygotowywaniu spotkań informacyjnych, szkoleń. Pomoc w...

Główny specjalista w oddziale kontroli departamentu kontroli

przeprowadzanie kontroli w wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, zgodnie z planem kontroli uchwalonym przez Zarząd,przeprowadzanie kontroli finansowych innych...

Główny specjalista w oddziale kontroli zarządczej departamentu kontroli

uzyskiwanie, gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie informacji dotyczących funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Urzędzie i wojewódzkich samorządowych jednostkach...